Wil je een product retour zenden?

Heb je een product van ons ontvangen en is het niet wat je ervan verwacht had?
Je mag een product binnen 14 dagen aan ons terugsturen. Je krijg het aankoopbedrag dan gewoon terug.

Zo doe je dat:

1. Stuur ons alsjeblieft een mailtje om je retourzending aan te melden op hoezohip@gmail.com.
Vermeld hierbij het ordernummer van je bestelling en om welk product het gaat.

2. Stuur het product voldoende gefrankeerd, onbeschadigd en in de originele verpakking naar: 

HoezoHip
o.v.v. [ordernummer] retour
De Morinel 73
8251 HT Dronten

Let op! Wettelijk gezien zijn de verzendkosten, maar ook het risico van verzenden voor jou. Zorg dus dat je het pakje goed inpakt en het bewijs van verzenden (die krijg je van het postkantoor) goed bewaard!

3. Je bent niet verplicht om een reden te noemen waarom het product je niet bevalt, maar we zouden het wel heel graag willen weten. Zo kunnen wij ons assortiment steeds blijven verbeteren. Geef ons dus jouw mening, want die telt!

Zodra wij het pakketje hebben ontvangen krijg je het aankoopbedrag binnen een week terug gestort op je rekening. Als dit product het enige was in jouw bestelling krijg je ook de verzendkosten van ons terug. 

Garantie werkt anders!

Een retourzending is uitsluitend bedoelt voor producten die niet zijn wat je ervan verwacht had. Als je een beschadigt product ontvangt, of als er iets mis is met het product, dan geldt gewoon de garantie op dit product. Neem in zo'n geval contact met ons op via hoezohip@gmail.com